Page 3 - Arvoa synnyttävän liiketoiminnan lähteillä
P. 3

                Sisällys
Kestävän kasvun jäljillä
Maailma murroksessa – arvonluonnin uusi logiikka  5 Arvonluonnin uusi logiikka haastaa perinteisen innovaatiopolitiikan         9 Muutoksen maantiede – alustat kasvun lähteenä  13 Suomi vuonna 2067 – jakamistaloudesta uutta elinvoimaa?  21
Työn murros
Miten työn tekijä osallistuu arvonluontiin alustataloudessa?  27 Oulu taklaa osaajapulaa koulu–yritys-yhteistyöllä  33 Tulevaisuuden kilpailukyky luodaan innovaatioekosysteemeissä  37 Yhteisöllinen johtaja yllyttää älyllisesti  41
Uusi arvonluonti ja asiakasarvo
Tieto luo arvoa  45 Myös asiakas luo tuotteille ja palveluille arvoa  49 Brändin merkityksen rakentaminen osana arvonluontia  55 Kestävä kilpailukyky syntyy ylivoimaisesta lisäarvosta  61 Palvelumuotoilulla rakennetaan arvoa luova palvelu  67 Hyvin muotoiltu asiakaskokemus on kilpailuetu 71 Brändin merkitys yritykselle  75




























































































   1   2   3   4   5