Page 58 - Arvoa synnyttävän liiketoiminnan lähteillä
P. 58

                Yrityksen arvomaailman on näyttävä tekoina
Ottamalla kantaa yritys voi hankkia mielipidejohtajuutta ja nostaa julkiseen keskusteluun sellaisia asioita, jotka ovat sopusoinnussa brändin oman arvo- maailman kanssa ja jotka rakentavat sille merkitystä – siis aineetonta arvoa
Yhä useampi kuluttaja, sijoittaja ja työntekijä haluaa tehdä ihmisen, ympä- ristön ja ympäröivän yhteiskunnan kannalta aiempaa kestävämpiä valintoja Arvovalinnoista hyötyvät ne yritykset ja brändit, jotka ovat näkyvästi mukana yhteiskunnallisten ongelmien ja ympäristökysymysten ratkaisemisessa
Annetaan siis kuluttajille sitä mitä he haluavat: yhteiskunnallisesti aktiivi- sia brändejä, jotka uskaltavat olla jotakin mieltä ja todentaa arvomaailmansa tekoina Näin ne luovat itselleen aineetonta arvoa
Lisätietoja Taloudenpuolustuskurssi 2015
https://taloudenpuolustuskurssi. /
Gender Inequality Talk Takes Center Stage At Cannes
https://www.mediapost.com/publications/article/303297/ gender-inequality-talk-takes-center-stage-at-canne.html
Miltton Insights VII: Yritykset, pää pois pensaasta!
http://www.miltton. / /miltton-insights-vii-yritykset-paa-pois-pensaasta/
    58
























































































   56   57   58   59   60