Page 22 - 10 askelta uudistumiseen
P. 22

  Lue koko juttu >
ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN
  Turva:
Vakuutusalan tiennäyttäjä kuuntelee asiakkaitaan
Tervetuloa turvaan, kuuluu iloinen tervehdys, kun saavun Turvan pääkonttorille kuulemaan yhtiön ajatuksia asiakaskokemuksen johtamisesta. Hymyyn on tunnetusti helppo vastata hymyllä, mutta myös toivotuksen monimerkityksellisyys saa suupielet hakeutumaan ylöspäin.
KESKINÄINEN VAKUUTUSYHTIÖ TURVA on seitsemän viime vuoden aikana ollut peräti kuudesti ykkönen valtakun- nallisessa, asiakkaiden uskollisuutta ja tyytyväisyyttä selvittäneessä Vakuutus-tutkimuksessa*. Kyse ei taida olla silkasta sattumasta.
Turvassa on oivallettu, että heidän näkövinkkelistään asiakaskokemus
on eri asia kuin asiakaskokemus alalla yleisesti. Kilpailijat satsaavat toiminnan automatisointiin ja sulkevat konttorei- ta palvelun siirryttyä langan päähän tai verkkoon, ja se sopii heidän asiakkail- leen. Turvalla sen sijaan on edelleen konttoreita ympäri maata, ja monet asiakasneuvojat ja myyjät tuntevat asiakkaansa nimeltä.
”Meillä ei ole mitään hätää, jos asiakkaamme kokevat itsensä samalla tavalla tervetulleiksi ja olonsa turvallisiksi kuin mitä
Turvaan töihin tuleva kokee.”
Jyri Isotupa ja Jenni Holmén
ovat ylpeitä siitä, miten pienuus on käännetty Turvassa eduksi. Asiakkaille se näkyy ketterä- nä toimintana ja mutkattomana palveluna.
 22 10 askelta uudistumiseen
Työpaikkatarina





















































































   20   21   22   23   24